يه بنده خدا يه بنده خدا .

يه بنده خدا

نواع فلاش تانك

 انواع فلاش تانك

i63z_image1.jpg

فلاش تانك در واقع سيفون سرويس بهداشتي مي باشد كه به دو شيوه توكار و روكار نصب ميگردد و انواع گوناگوني از قبيل دو زمانه، اتوماتيك و دكمه دار دارد.

فلاش تانك ها يكي از وسايل مورد استفاده در سرويس هاي بهداشتي فرنگي و سرويس هاي تخت يا نشسته مي باشند. شايد در قديم خيلي خبري از اين وسيله در سرويس هاي بهداشتي نبود اما امروزه در همه خانه ها بسته به فضا و امكانات موجود يكي از انواع آن ها وجود دارد و به پاكيزه نگه داشتن سرويس بهداشتي و جلوگيري از پيچيدن بوي نامطبوع در آن كمك مي كند. در اين مقاله به معرفي كوتاه هر كدام از انواع مدل هاي اين محصول و نوع عملكرد و كارايي  شان مي پردازيم.

 

عملكرد فلاش تانك

عملكرد محصول بيان شده به اين گونه مي باشد كه آبي كه در مخزن فلزي يا پلاستيكي آن ذخيره مي گردد هنگام استفاده با فشار تخليه مي شود و به اين ترتيب باعث از بين بردن آلودگي ها مي شود. در قديم فلاش تانك ها تنوع زيادي نداشتند اما رفته رفته كه ميزان درخواست براي استفاده از اين وسيله بيشتر شد انواع گوناگوني از آن هم در پاسخ به نياز مشتريان به بازار ارائه  شد. فلاش تانك ها آب را در مخزن ذخيره مي كنند از اين رو استفاده از آن ها باعث صرفه جويي در مصرف آب نيز ميشود. از سوي ديگر استفاده از اين محصول باعث تميز نگه داشتن مداوم سرويس هاي بهداشتي مي گردد و همين موضوع خطر ابتلا به بيماري هاي ناشي از آلودگي سرويس بهداشتي را تا اندازه زيادي كاهش مي دهد.

 

انواع مختلف فلاش تانك ها از لحاظ نصب در سرويس هاي بهداشتي

فلاش تانك ها از لحاظ نصب در سرويس هاي بهداشتي به دو دسته توكار و روكار تقسيم مي گردند كه هر كدام مزايا و معايب خاص خود را دارند.

 

فلاش تانك توكار

در اين نوع مخزن مربوط به آب در ديوار قرار مي گيرد و تنها دكمه مربوط به استفاده از آن مشخص مي باشد. استفاده از اين مدل نياز به صرف هزينه بيشتري را داراست و بايد زماني تصميم گرفت كه هنوز كار ديوار هاي سرويس بهداشتي به اتمام نرسيده است و تاسيسات به طور كامل نصب نشده اند. در استفاده از اين نوع فلاش تانك ها يك مزيت وجود دارد و آن قرار گرفتن وزن شان در داخل ديوار مي باشد لذا مي توان بدون نگراني اندازه هاي بزرگ هم انتخاب نمود. مدل توكار براي فضا هاي كوچك كه نمي خواهيم بخش زيادي را به اين وسيله اختصاص دهيم بسيار مناسب مي باشند. اما اگر مشكلي در عملكرد و كاراي آن ها ايجاد شود تعمير و تعويض شان كار سختي مي باشد و هزينه زيادي را داراست.

فلاش تانك هاي روكار

مدل هاي روكار همان انواع قديمي مي باشند كه روي ديوار نصب مي گردند. در دسترس بودن فلاش تانك هاي رو كار اين امكان را ايجاد مي كند كه اگر مشكلي پيدا كردند بتوان به راحتي آن ها را تعمير و يا حتي عوض كرد. اما خب از لحاظ ظاهري نماي انواع توكار زيبا تر مي باشد و در نوع روكار مشكلات ديگري نظير سر و صداي بيشتر و اشغال كردن فضاي بيشتر را هم داريم.

 

در وبسايت چلونگر مي توانيد انواع فلاش تانك روكار و توكار را مشاهده كنيد و پس از مقايسه خريد خود را  از اين وبسايت انجام دهيد.

 


برچسب: نواع فلاش تانك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۴۸ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :