يه بنده خدا يه بنده خدا .

يه بنده خدا

ماده 24 قانون بيمه اجباري شخص ثالث

ماده 24 قانون بيمه اجباري شخص ثالث

 

در اين ماده، منابع مالي صندوق بيمه اجباري خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشي از وسايل نقليه مشخص شده است. از جمله منابع مالي موجود در صندوق مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

الف) هشت درصد (۸%) از حق بيمه اجباري، كه بر اساس نرخنامه مذكور در تبصره (۳) ماده (۱۸) اين قانون محاسبه مي‌شود.

 

ب) مبلغي معادل حداكثر يك سال حق بيمه اجباري كه ازدارندگان وسايل نقليه‌اي كه از انجام بيمه موضوع اين قانون خودداري كنند، وصول مي‌شود. مبلغ مذكور، نحوه وصول، تخفيف، تقسيط و بخشودگي آن به پيشنهاد بيمه مركزي و با تصويب مجمع عمومي‌صندوق مشخص مي‌شود.

 

پ) مبالغ بازيافتي از مسببان حوادث، دارندگان وسايل نقليه، بيمه‌گران و ساير اشخاص مطابق مقررات اين قانون، كه پس از جبران خسارت زيان‌ديدگان دريافت مي‌شود.

 

ت) درآمد حاصل از سرمايه‌گذاري وجوه صندوق با رعايت ماده (۲۷) اين قانون.

 

ث) بيست درصد (۲۰%) از جريمه‌هاي وصولي راهنمايي و رانندگي در كل كشور.

 

ج) بيست درصد (۲۰%) از كل هزينه‌هاي دادرسي و جزاي نقدي وصولي توسط قوه قضائيه و تعزيرات حكومتي.

 

چ) جريمه‌هاي موضوع بند (پ) ماده (۴)، ماده (۴۴) و بند (ت) ماده (۵۷) اين قانون.

 

ح) كمكهاي اعطائي از سوي اشخاص حقيقي يا حقوقي.

 

a8_y0zs.jpg

 

لازم به ذكر است كه هر سه‌ماه گزارش عملكرد بند (پ) صندوق بايد توسط مدير صندوق و هيات نظارت به اعضاي مجمع عمومي صندوق اعلام شود. همچنين، تمامي درآمدهاي منابع موضوع بندهاي (ث) و (ج) به محض تحقق به حساب درآمدهاي اختصاصي صندوق نزد خزانه‌داري كل كشور واريز مي‌شود و صددرصد (۱۰۰%) آن به صندوق اختصاص مي‌يابد.

 

در صورت كمبود منابع مالي صندوق، دولت موظف است در بودجه سنواتي سال بعد كسري منابع صندوق را تامين كند. همچنين، درآمدهاي صندوق مشمول ماليات به نرخ صفر بوده و از هرگونه عوارض معاف است. صندوق همچنين از پرداخت هزينه‌هاي دادرسي و اوراق و حق‌الاجراز خودداري مي‌كند و فقط در صورتي كه به او يا به ثالثان در اثر اشتباهات متعدد و ناشي از اعمال تخلفات توسط صندوق نياز باشد، از پرداخت هزينه‌هاي مربوطه خودداري كرده و به طور مستقل اقدام مي‌كند.

مطالبي كه شايد مورد علاقه شما باشد:

شخص ثالث ايران

قيمت بيمه شخص ثالث ايران

قيمت بيمه بدنه ايران

بيمه مسئوليت ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۹:۰۷ توسط:saman موضوع:

طراحي سايت در تهران ?جذاب ترين در 1402 | - تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در تهران ?جذاب ترين در 1402 | - تيم راهكارهاي وب

 

طراحي سايت يكي از مهم ترين عواملي است كه مي تواند به بهبود تجربه كاربري و جذابيت يك سايت كمك كند. در شيراز، بازار طراحي سايت بسيار رو به رشد است و بسياري از كسب و كارهايي كه در اين شهر فعال هستند، نياز به يك سايت حرفه اي دارند. در اين مقاله، به بررسي راهكارهايي براي طراحي سايت در شيراز           websolutiontools.com         مي پردازيم.

 

?. انتخاب يك قالب مناسب

 

قالب سايت شما مي تواند تاثير بسياري بر تجربه كاربري داشته باشد. انتخاب يك قالب حرفه اي و جذاب مي تواند به بهبود تجربه كاربري و جذابيت سايت شما كمك كند. در اين رابطه، بايد به دقت قالب هاي مختلف را بررسي كرده و با توجه به نيازهاي خود، يك قالب مناسب را انتخاب كنيد.

 

?. استفاده از رنگ هاي مناسب

 

رنگ ها نيز مي تواند به بهبود تجربه كاربري و جذابيت سايت شما كمك كند. در اين رابطه، بايد رنگ هاي مناسبي را براي سايت خود انتخاب كنيد. بايد از رنگ هايي استفاده كنيد كه با نوع كسب و كار شما هماهنگ باشند و بهترين تاثير را بر روي حس كاربر داشته باشند.

 

?. استفاده از تصاوير و ويدئوها

 

استفاده از تصاوير و ويدئوها نيز مي تواند به بهبود تجربه كاربري و جذابيت سايت شما كمك كند. در اين رابطه، بايد تصاوير و ويدئوهايي را انتخاب كنيد كه با محتواي سايت شما هماهنگ باشند و بهترين تاثير را بر روي كاربران داشته باشند.

 

?. طراحي صفحات وب قابل دسترسي

ناوبري وب سايت را ساده طراحي نماييد.

صفحات وبي كه قابل دسترسي باشند، به بهبود تجربه كاربري كمك مي كنند و براي كاربراني كه از نظر جسمي محدوديت دارند، خدمات بهتري فراهم مي كنند. در اين رابطه، بايد صفحات وب قابل دسترسي را طراحي كنيد و همچنين براي كاربراني كه از نظر جسمي محدوديت دارند، گزينه هاي دسترسي پذير را فراهم كنيد.

 

?. بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو

 

بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو مي تواند به بهبود رتبه سايت شما در نتايج جستجو كمك كند و افزايش ترافيك سايت شما را به دنبال داشته باشد. در اين رابطه، بايد صفحات سايت خود را با استفاده از كلمات كليدي مناسب، عنوان ها و توضيحات مناسب بهينه سازي كنيد. همچنين بايد به سرعت بارگيري سايت خود توجه كنيد، زيرا سرعت بارگيري نيز مي تواند به بهبود رتبه سايت شما در نتايج جستجو كمك كند.

 

?. گسترش پايگاه داده

 

سايت شما ممكن است در آينده نياز به اضافه كردن محتواي بيشتر داشته باشد. در اين رابطه، بايد پايگاه داده سايت خود را به گونه اي طراحي كنيد كه بتوانيد به راحتي محتواي جديد را به سايت اضافه كنيد. همچنين بايد به ماندگاري داده هاي سايت خود توجه كنيد، زيرا در صورت از بين رفتن داده هاي سايت شما، تمام تلاش هاي شما براي بهبود سايت بي فايده خواهد بود.

 

?. استفاده از تكنولوژي هاي مناسب

 

براي طراحي يك سايت حرفه اي، بايد از تكنولوژي هاي مناسب استفاده كنيد. در اين رابطه، بايد نسخه هاي جديد و به روز شده از زبان هاي برنامه نويسي مانند HTML، CSS و JavaScript را براي طراحي سايت خود استفاده كنيد. همچنين بايد از پلاگين ها و ابزارهايي استفاده كنيد كه به بهبود عملكرد و امنيت سايت شما كمك كنند.

 

با انتخاب راهكارهاي وب بهترين خدمات را در زمينه طراحي و پشتيباني سايت دريافت خواهيد كرد. اين شركت با داشتن تجربه و مهارت‌هاي لازم، به شما كمك مي‌كند تا بهترين نتيجه را در حوزه آنلاين به دست آوريد و كسب و كار خود را به يك سطح بالاتر از قبل برسانيد

 

ده سوالي كه قبل از سفارش سايت بايد از طراح خود بپرسيد - تيم راهكارهاي وب

سئو در اصفهان + (?خدمات سئو و مشاوره حرفه اي سئو) 1402

سئو در تهران SEO | خدمات سئو در تهران | سال 1402

سئو در شيراز (مشاوره سئو و خدمات SEO) | راهكارهاي وب 1402

سئو سايت در كرج SEO (?تضميني و حرفه اي) - تيم راهكارهاي وب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۹:۲۷ توسط:saman موضوع:

اصلاح رفتار Behavior modification

دانلود تحقيق اصلاح رفتار Behavior modification داراي 33 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

اصلاح رفتار Behavior modification


برچسب: اصلاح,رفتار,Behavior,modification،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۹:۲۵ توسط:saman موضوع:

چاپ و بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

چاپ و بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

z1_f22g.jpg

 

صنعت چاپ و بسته بندي يكي از صنايع زيربنايي در كشورهاي در حال توسعه است. نقش مهمي در توسعه صادرات، تجارت و روابط اقتصادي بين كشورها دارد.

براي نشان دادن وضعيت اين صنعت، در حال حاضر كشورهايي در جهان هستند كه با تقويت صنعت چاپ و بسته بندي تبليغاتي مي توانند درآمد زيادي از تجارت جهاني كسب كنند.

اما در مقابل اين دسته از كشورها، كشورهاي ديگري در جهان وجود دارند كه عليرغم مزيت هاي اقتصادي در توليد بسياري از محصولات، صرفاً به دليل عدم وجود يك محصول قوي از بخش بزرگي از بازار مصرف جهاني كنار گذاشته شده اند. ايران بدون هيچ تعارفي در رتبه اول اين كشورها قرار دارد. شواهد موجود نشان مي دهد كه در حال حاضر برخي از صادركنندگان ايراني محصولات خود را با كمترين قيمت جهاني به كشورهاي شناخته شده صنعت بسته بندي مي فروشند و اين محصولات را با چند برابر قيمت خرده فروشي مجددا بسته بندي مي كنند.

 

نقش چاپ و بسته بندي در روي فروش محصولات

تبليغات تاثير زيادي بر فروش محصول دارد. امروزه بسته بندي آنها يكي از راه هاي تبليغ و بازاريابي محصولات مي باشد. تبليغات رايگان و خلاقانه را مي توان روي كاغذ كادو انجام داد. شما مي توانيد محصولات و خدمات خود را از طريق تبليغات به مشتريان معرفي كنيد. امروزه چاپ اطلاعات بسته بندي محصولات يكي از مهمترين ابزارهاست. اما بايد در اين كار تخصص لازم را داشته باشيد و روش درست و مناسب را انتخاب كنيد.

زماني كه نام محصول، تركيبات و اجزاي آن، تاريخ مصرف، تاريخ ساخت و انقضاي محصول، شرايط نگهداري آن و موارد مفيدي از اين دست بر روي بسته بندي درج شود، اعتماد مشتري را جلب مي كند. در عين حال نوع چاپ و بسته بندي نيز در اين زمينه نقش بسزايي دارد. هرچه طراحي نوآورانه و خلاقانه تر باشد، توجه بيشتري را به خود جلب مي كند. پس فقط محصولات خود را بسته بندي نكنيد. سعي كنيد تكنيك هاي جديد و مدرن، طراحي به روز و غيره را در بسته بندي قرار دهيد تا توجه مشتري را به خود جلب كنيد. كيفيت محصول نيز در جلب اعتماد مشتري نقش دارد.

 

نقش بسته بندي در صادرات

با رقابت شديد در بازار بين المللي، بسته بندي محصولات بسيار مهمتر از قبل شده است. در اين بازارها، توليدكنندگان و صادركنندگان به انواع بسته بندي، طرح ها، چاپ و ... توجه زيادي دارند و آنها را يكي از ابزارهاي بازاريابي خود مي دانند. طراحي بسته بندي نقش مهمي در اين امر ايفا مي كند. طراحي خلاقانه به ما امكان مي دهد نظرات مشتريان بيشتري را جلب كرده و محصولات خود را رقابتي تر كنيم. نكته ديگري كه در زمينه صادرات و نقش بسته بندي مي توان به آن اشاره كرد، اهميت بازيابي و استفاده مجدد از بسته بندي محصولات به ويژه بسته بندي مواد غذايي است.

امروزه موضوع محيط زيست و حداقل آسيب هاي وارده بسيار مورد بحث قرار گرفته است تا بتوان بسته بندي را بازيافت كرد و بيش از پيش به چرخه طبيعي بازگرداند.

 

سخن آخر

بسته بندي بخشي از فروش است و تا حدودي مي توان آن را جزء مهمي از آن دانست. اهميت بسته بندي و استفاده از سلفون opp در اين است كه با انجام صحيح آن مي توانيد موفق تر از رقباي خود در بازار باشيد. بسته بندي عالي با طراحي منحصر به فرد، چاپ و نوع كاغذي كه در توليد آن به كار مي رود، نقش مهمي در جلب اعتماد و توجه مصرف كنندگان دارد. بسته بندي بايد به گونه اي باشد كه بتواند به عنوان يك ابزار تبليغاتي رايگان و كاربردي با محافظت و جلوگيري از آسيب به محصول به ويژه محصولات غذايي و دارويي، فروش را افزايش دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۷:۴۳ توسط:saman موضوع: